Home > Outing > Outing: LCCT, Sepang

Outing: LCCT, Sepang

Seperti dijanjikan, gambar-gambar yang telah dirakamkan tempoh hari di LCCT. Kami berada kat lokasi ni dalam tempoh yang singkat je (atas sebab2 yang tak diingini refer post#), jadi tak berapa banyak gambar yang dapat dikongsi dengan korang. (alasan?) ;p

Harap korang enjoi okeh!!!


Mungkin kah ni kapal terbang yang tinggalkan Lynlyn & kawan dia kot🙂


**Wawanz sabar menanti moment2 menarik walaupun terpaksa lepak kat situ sejak
kul8 lagi… ha ha ha


Kereta & Kapal Terbang? Dua kenderaan yang sama fungsi, cuma berbeza
rupabentuk dan fizikal sahaja. Satu didarat, satu diudara.. (betul ke aku cakap ni?..
keh keh keh)


Aksi Wan Undermysin & Wawanz sebelum & selepas shoot kapal terbang~

Nak tau output gambar2 mereka berdua?
berdiri: Undermysin
duduk: Wawanz

Sekian sahaja gambar untuk koleksi outing kali ni. Mungkin kami akan kesana dalam masa terdekat jika takde apa-apa urusan kerja yang agak membebankan.

Muhamad Azwin Omar
Photographer
Lensa Grafik Team
Tel 0123422600
Email : azwinomar@gmail.com
Blog : https://azwinomar.wordpress.com
Website : http://fmuham.fotopages.com
YM : f.muham@yahoo.com

Categories: Outing Tags: ,
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: