Home > Photography, Yumcha > Karaoke.. la la la~

Karaoke.. la la la~

Jumaat lepas aku sempat lepak bersama rakan2 yang lain berkaraoke bersama-sama kat Red@Box The Curve..
Memang layan habis sebab dah lama kami tak duduk semeja macam ni😉 Maklum lah bz dengan kerjaya dan
tanggungjawab masing2.

Di Kesempatan ni, aku nak ucapkan selamat melangkah ke alam baru wahai sahabatku yang akan melangsungkan
perkahwinannya tak lama lagi. Kasi gegar kat Seremban ramai2 ok😉


*Thank kat Azmie, Zara, Undermysin, Wawanz, Mie&Man BroZ, Nadnad, Dedey, & Anis





Muhamad Azwin Omar
Photographer
Lensa Grafik Team
Tel 0123422600
Email : azwinomar@gmail.com
Blog : https://azwinomar.wordpress.com
Website : http://fmuham.fotopages.com
YM : f.muham@yahoo.com

Categories: Photography, Yumcha Tags:
  1. March 4, 2009 at 6:12 pm

    korang melayan karaoke tak ingat punya! amboi2!

  2. March 4, 2009 at 10:13 pm

    tu la pasal sampai hilang2 suara.. ha ha ha

  3. anis
    March 4, 2009 at 11:33 pm

    hurmm.. suara merdu sape yg sampai hilang2 tu ekh?? (^,^)

  4. March 20, 2009 at 10:07 am

    muham…lagu anuar zain lagi skali……….

  5. March 20, 2009 at 12:22 pm

    @anis & Mie Gerila🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: